Pentru diseminarea experienţei acumulate în cei trei ani de implementare ai proiectului s-a elaborate Ghidul de bune practice privind comercializarea produselor agroalimentare ecologice prezentat acum cititorului, printre primele lucrări de acest gen editate în România.

Este de menţionat caracterul inovator al ghidului, atât în ceea ce priveşte prezentarea unor strategii de comercializare a produselor agroalimentare ecologice bazate pe studiul comportamentului consumatorului din România.

Prezentul ghid îşi propune să ofere clarificari pe aceasta tema atât specialiştilor din mediul academic, universitar şi de cercetare ştiinţifică, cât şi tuturor acelora care în mod direct sau indirect au un interes în acest domeniu: manageri de firme, funcţionari sau demnitari din domeniul public, studenţi, ingineri, producători şi consumatori de produse alimentare.

[issuu width=550 height=385 shareMenuEnabled=false backgroundColor=%23222222 documentId=111214083528-61d38338618a45a8950c0066e0fc863d name=consumenco username=o9atitudine tag=alimente unit=px id=72388e49-6f4a-09f4-6cce-36db03b9f142 v=2]

By o9admin