Reprezentantii Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania au participat in data de 10 noiembrie la “ Forumul Bancar Roman” organizat de Finmedia la hotel Crowne Plaza, Bucuresti.
Conform unui raport al Comisiei Europene privind serviciile financiare de detaliu, dat publicităţii în data de 22 septembrie 2009, există probleme pe scară largă în felul în care băncile îşi informează şi îşi consiliază clienţii. Printre problemele specifice se numără informaţii care în multe cazuri sunt greu de înţeles, tarife bancare opace, probleme de consiliere şi niveluri scăzute de schimbare a furnizorului. Raportul descrie structurile de preţuri ale conturilor curente drept „foarte opace. Clienţilor le este aproape imposibil să afle cât plătesc şi să compare diferite oferte.”
Ai semnat vreodată un contract fără să citeşti şi ce scrie cu
litere foarte mici? Ce se întâmplă dacă ceea ce e redactat cu
litere mici spune că depozitul pe care l-ai plătit este
nerambursabil
Multe instituţii financiar bancare calculează rata
lunară prin care trebuie înapoiat împrumutul, iar dacă aceasta
este mai mare decât un procent
Monday, November 16, 2009
Comments Off on Forumul Bancar Roman