În România capacitatea de autoprotecţie este scăzută pe de o parte din cauza nivelului redus de informare şi educare a consumatorilor şi, pe de altă parte, a blocării procesului de structurare asociativă a acestora şi incapacităţii asociaţiilor existente de a desfăşura programe şi campanii eficiente.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România este o organizaţie neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor.
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, împreună cu Asociaţia Operatorilor din Agricultura Ecologică, lansează vineri, 05 iunie 2009, ora 10, de Ziua Mondială a Mediului, Campania “Adopta Lacul Plumbuita - Adoptă o9atitudine!”.
Wednesday, June 17, 2009
Comments Off on Campania naţională – “O 9 Atitudine”