International Consumer Research&Testing, iar revista A.N.P.C.P.P.S. Romania, InfoCons, este prima revista din Romania in domeniul protectiei consumatorilor, protectiei mediului si testelor comparative . Revista InfoCons publica lunar teste comparative realizate în colaborare cu ICRT dar si teste realizate separate.
            Pe 25 mai a avut loc intalnirea ICRT. Reuniunea a avut loc in Bucuresti si a reunit membrii organizatiei din Europa Centrala si de Est fiind prima întalnire regionala a grupului in Romania care s-a adresat exclusiv acestei zone.
            La inceputul intalnirii s-au prezentat noutatiile fiecarei tari reprezentate. Cuvantul care poate descrie intreaga zi este : colaborare. Din orice tara am fi, avem nevoie de teste în domeniul bunurilor si serviciilor adresate consumatorilor. International Consumer Research&Testing reuneste asociatile de consumatori prin realizarea testelor comparative comune, care inseamna creterea eficientei costurilor, asigurarea unui cadru coordonat pentru cooperare si dezvoltarea de programe de testare si metode de evaluare comune.
              International Consumer Research & Testing – ICRT – este un consortiu international ce reuneste mai mult de 45 de organizatii de consumatori independente din întreaga lume care desfasoara activitati comune de cercetare si testare comparativa in interesul consumatorilor. Obiectivul principal al ICRT-ului este de a promova cooperarea intre membrii sai si de a promova cercetarea si testarea in domeniul bunurilor de consum si serviciilor. Una dintre sarcinile importante ale ICRT este de a stabili reguli clare care sa permita aceasta colaborare a fi de succes.
Toţi membrii ICRT actioneaza exclusiv in interesul consumatorilor. Ei nu accepta publicitate şi sunt independente de comerţ, industrie şi partide politice.
 

By o9admin